Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J53a88r95a 25R53a36n21k

21. 4. 2015 23:04

Je videt, ze krome toho, ze neovladate anglictinu, asi jste nebyl ani ve Statech, jsek tady kousek od hranice a zasnu, na jake napady v CR prichazite,,,,,takze ani jako ironie se to nepovedloRv

0 0
možnosti
Foto

Já prosím bych měla být osvobozena, jelikož mám těžký mindrák z dob totality. Kdy seriály pana Jaroslava Dietla ve mě vyvolaly odpor k televizi. A seriál 3 případů majora Zemana mi způsobovalo srdeční dizfunkci. Od této doby prostě nezaberu;-(R^

0 0
možnosti

Tak to se mnou bude amen. Já jsem u obrazovky jednou za pětiletku a ještě se tvářím vyloženě protitelevizně.

0 0
možnosti

Ten článek je pro mozek těžko stravitelný,ale pointa tam je. Bohužel Ameriku jste neobjevil. Blbí a normální lidé byli odjakživa a vyskytují se jak v běžném životě,tak i v politice. Je to spíš uzavřený kruh,ve kterém už nejde rozeznat,kdo je ten normální...

0 1
možnosti

Ten článek je pro mozek těžko stravitelný,ale pointa tam je. Bohužel Ameriku jste neobjevil.Blbí a normální lidé byli odjakživa a vyskytují se jak v běžném životě,tak v politice. Spíš je to uzavřený kruh,ve kterém už nejde rozeznat, kdo je ten normální...

0 1
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1974x
Malíř a autor knihy Univerzální zákony života.
Žijeme ve světě, který stále balancuje na ostří nesvobody. Svoboda a neohroženost začíná až tehdy, když se zbavíme všech drobných i velkých strachů. Pak nás nemůžou zotročit ani vnější okolnosti. Mým přáním je, abychom byli všichni skutečně svobodní. www.mirekvojacek.cz