Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Je až neuvěřitelné, jak jsme schopni odsoudit člověka za to, že se se ženou rozhodli  porodit jinak, než by jsme to udělali my. Nazvat ho šílencem, dokonce vrahem atd. Já jsem porodila v nemocnici, miminko mi umřelo, mohu nazývat lékaře vrahy? Bohužel znám hodně žen, které věřily v přístroje a v lékaře, kteří nakonec ony problémy způsobili. Když na vás kouká 5 lidí a každý radí jak dýchat, jak ležet, co píchnout, je velká šance, že porod nebude postupovat, tak ho vyvoláme a nakonec píchneme injekci na znecitlivění... Ano také jsem měla pocit, že nakonec mě lékaři ze všeho dostali,ale měla bych tyto problémy i třeba doma? Netvrdím, že další miminko porodím doma, na to asi také nemám odvahu,ale každá žena je jiná, každé dítě je jiné a potřebuje jinak přijít na svět. Nekamenujme ty, kteří se rozhodlli pro porod doma,neznáme okolnosti. Co třeba žena, kterou znásilnili a není schopná jakéhokoliv vyšetření? Ta nemá právo porodit bez těchto zásahů v klidu doma? Osobně neznám matku, která by jen z pohodlnosti chtěla porodit doma. Každá toto riziko řeší v sobě dlouho a chce pro dítě to nejlepší. Ať jste ta, která je klidnější v nemocnici nebo ta, která se cítí nejbezpečněji doma, obě máte právo porodit podle svých představ a nikdo nemá právo vás soudit. Zdravé a krásné děti všem..;-)

1 1
možnosti
JK

Hezky tady s paní manželkou jedete reklamku...Rv (a samozřejmě nepřekvapivým "stylem")

P.S.Zdravé děti samozřejmě přeji všem.

2 0
možnosti
JH

Prvy porod: odlupujuca sa placenta. Chlapca vybrali von urgentnym cisarskym, mamka este poriadne nespala. Dieta v hemoragickom soku, bez kyslika vyse 5 minut. Po ozivovani na JISke s 10timi z hadickami atd. Skore 3

z 10. Mamka prezila, chlapcek tiez, dnes je uz velky. Nastastie bez postihnutia. Keby neboli v nemocnici a nerodili sme u najlepsieho porodnika v meste, tak sa mozem ist obesit. U dcerky to bol dllllhyyy porod ramienkom, skusali sme prirodzeny, vyslo to natesno. Zaver: keby sme rodili doma, prvy porod 100% neprezije syn, matka je otazna, druhy porod mozno 50 na 50. Uviedol som iba fakty, nazor si utvorte sami.

7 0
možnosti
Foto

Uvedl jste fakt, na který by se dal uvést nějaký příklad  porodnice, kdy dítě nepřežilo porod a ve statistikách se objevilo v kolonce potrat. Nebo taky příklad matky, která odrodila dvě děti doma bez sebemenších komplikací. 

Takové argumenty nemají v diskusi o svobodě rozhodování nijaký smysl.

2 2
možnosti
EK

Já bych všem těm odpůrcům, o neustále opakují, že PA při domácím porodu zavinila smrt dítěte, chtěla připomenout smrt dítěte v porodnici http://zpravy.idnes.cz/obvineni-v-drymlove-nemocnici-dk9-/krimi.aspx?c=A130829_170709_hradec-zpravy_wlk

I v porodnici občas něco selže, jenže se o tom záměrně nemluvíRv

2 4
možnosti
OK

Ano, i v porodnici umírají děti, bohužel, ano i lékaři dělají chyby a jsou neodpovědní ( někteří), bohužel. Ano, i PA dělají chyby. Rozdíl mezi porodnicí a PA je ve vybavení a z toho plynoucí výrazně většího rizika při komplikovaných případech, kdy je třeba k záchraně života dítěte nebo / a rodičky právě toho vybavení, které PA u sebe nemá. I riziko jednoho a/nebo dokonce dvou takto zbytečně ztracených  životů je pro mne důvod, k tomu, abych ani sobě ani dětem , potom příp. vnukům, domácí porod nedoporučil, resp. své manželce zakázal...

4 1
možnosti
LH

Gratuluju k miminku.:)

Doma jsem rodit nemohla, tak jsem aspon s poslednim miminem odesla rychle z porodnice. O pulnoci tam a v poledne doma. Bylo to krasny, deti si skoro nevsimly, ze jsem byla pryc.:)

2 0
možnosti
MS

Já si porod doma neumím vůbec představit. Rodila jem 2x a v obou případech, nebýt doktorů, mohla jsem mít pěkný hrobrček.

5 1
možnosti
JK

Dal jsem karmu za první půlku článku. Tím jste měl skončit, bylo to perfektní. Ovšem ten rozbor zdraví společnosti dříve a nyní pak už stojí za starou bačkoru. Dětí se dříve rodilo mnohem více, protože jich také mnohem více umíralo. Nebyla antibiotika ani lékařská péče a děcka umírala na banální infekce.

Statistik Hans Rosling v tomto videu vysvětluje, jak to je.

http://www.gapminder.org/videos/dont-panic-the-facts-about-population/

2 1
možnosti
Foto

Už jsem se chystala reagovat, ale vy jste to napsal za mně. Odpůrcům domácích porodů se vytýká, že zbytečně zdůrazňují rizika, ale tenhle článek prostě taky není vyvážený. Kdyby skončil v polovině, řeknu si ok, dobře popisuje a vysvětluje důvody, proč se někdo rozhodne rodit doma. Ale ta manipulace s fakty v druhé polovině je otřesná, stačí se podívat do matrik z devatenáctého století, kolik dětí lidé měli a kolik se jich dožilo dospělosti. Ano, dnes sice máme civilizační choroby, ale dětská úmrtnost je nesrovnatelně nižší, jak při porodu, tak během dětství na infekční choroby. Neznám v okolí případ, kdy by dítě zemřelo na neštovice, černý kašel, TBC. Dříve naprosto běžná věc. O šanci na přežití předčasně narozených dětí ani nemluvím.

6 1
možnosti
KL

mate recht. ja treba v nedeli varil doma obed, i kdyz me vsichni premlouvali, ze mame jit radeji do restaurace. vsichni jsme prezili a navic to byl uzasny zazitek. jen se mi o tom nechce nejak rozsahle rozepisovat, v tom mate taky muj obdiv.

1 0
možnosti
Foto

Téma porodu doma hodnotit nechci. Dovolil bych si jen malý přípodotek. Hodnotit průběh porodu v porodnici podle filmu...kde si všichni rádi zapřehánějí, mi přijde vskutku trapně směšné.

Byl jste někdy v poslední době v nějaké porodnici a viděl tam porod?

Já mám za sebou tři, pokaždé jinde (ten první už před 18ti lety) a nikdy se tam neděje za předpokladu, že vše probíhá normálně, to, co se děje ve filmech...

5 0
možnosti
MM

M53a43r83e54k 83M31a48r57e81k

24. 1. 2014 10:21

Jak jsem (zase) rodil doma, hurá všichni jme to přežily.

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1974x
Malíř a autor knihy Univerzální zákony života.
Žijeme ve světě, který stále balancuje na ostří nesvobody. Svoboda a neohroženost začíná až tehdy, když se zbavíme všech drobných i velkých strachů. Pak nás nemůžou zotročit ani vnější okolnosti. Mým přáním je, abychom byli všichni skutečně svobodní. www.mirekvojacek.cz