Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J41a74k59u32b 55R87o91t93h

20. 2. 2019 16:42

Viděl jsem vaše stránky, pochopil jsem, co "přednášíte" a naprosto Juru Doležala chápu. :-/

1 0
možnosti
DH

D27a27v13i22d 75H83o74r89á96k

20. 2. 2019 11:36

Nevím, nejsem sice čtenářem a příznivcem onoho media, kde působí, ale setkal jsem se s ním jednou v životě před časem osobně v jedné poměrně ne příliš běžné a mírně složitější situaci, a jeho reakce byla překvapivě velice slušná. A i díky němu se situace obrátila v bezproblémový závěr.

Nemohu sice posuzovat zmíněné vystoupení a jeho obsah, neboť jsem tam nebyl. Ale mnohé akce v nichž se vystupující často předvádějí jako nejmoudřejší, a jediní kteří mají dar poskytnout naslouchajícím svou "svatou" pravdu a myšlenky a mnohdy vystupují jako CML (centrální mozek lidstva) z jistého dětského seriálu, mě navádí k tomu zda místo sepsání zveřejnění tohoto blábolu, by to nestálo za vlastní zamyšlení.

1 0
možnosti
ZH

Tak jsme se dozvěděli něco o JXD, ale nevíme vůbec nic o tom, na co vlastně reagoval. Jaký si mám tedy učinit názor? Žádný...

12 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1974x
Malíř a autor knihy Univerzální zákony života.
Žijeme ve světě, který stále balancuje na ostří nesvobody. Svoboda a neohroženost začíná až tehdy, když se zbavíme všech drobných i velkých strachů. Pak nás nemůžou zotročit ani vnější okolnosti. Mým přáním je, abychom byli všichni skutečně svobodní. www.mirekvojacek.cz