Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud nezaplatíte pokutu do 14 dnů, alespoň u nás v Praze, tak jde přestupek do správního řízení.

Ale opravdu jsou instituce, které vám i bez exekutora mohou zablokovat peníze na účtě.

Asi před 20 lety mi VZP uložila pokutu a protože jsem nezaplatil, tak mi příslušnou částku zablokovali na kontě a posléze také strhli. Exekutora k tomu nepotřebovali.

0 0
možnosti

To bylo pred 20ti lety. Dneska by z maleho dluhu exekutor "vynalezavym" zpusobem udelal klidne 50 tisic.

0 0
možnosti
Foto

Já už několik let nenechávám peníze v bance, kde mám jen existenční minimum. Stejně tam nejsou žádné úroky, tak je to jedno. Peníze ukládám na jiné aktivity a mám je celkem ihned dostupné. Stačí poučení z Kypru. Stát i kdokoli jiný vám zablokuje účet a můžete se jít pást. Bude tady tlak na bezhotovostní platby za všechno, protože jedině tak vás mají plně v hrsti. Nebudete se někomu líbit, tak vám zablokují účet. Jednoduché.

4 0
možnosti

P17e53t75r 50T16o18m26e26k

20. 2. 2017 15:39

Jaké jiné aktivity jsou bezpečné ?

2 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1974x
Malíř a autor knihy Univerzální zákony života.
Žijeme ve světě, který stále balancuje na ostří nesvobody. Svoboda a neohroženost začíná až tehdy, když se zbavíme všech drobných i velkých strachů. Pak nás nemůžou zotročit ani vnější okolnosti. Mým přáním je, abychom byli všichni skutečně svobodní. www.mirekvojacek.cz