Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a74r89o17s23l66a12v 67V76a85v41ř11í48n92e83k 8410850903657

Karma, pane Vojáčku. Exekutorští parvenu řádí jako černá ruka. Problémem je několik věcí. Vykonavatel nemusí ovládat ani právnické minimum, stačí střední pseudoškola jakéhokoliv typu a kvalifikační zkouška. Ke zřízení je nutný ještě neúspěšný právník, který nemá advokátní zkoušky a jinak se neuživí. A jelikož je to jakási odnož soukromého podnikání a musí na sebe vydělat, jdou exekutorské poplatky do závratných částek. Dále tento stát není schopen definovat co je lichva, tudíž úroky pochybných finančních společností dosahují taktéž mezigalaktických výšin. A to, co se dá zabavit mimo nemovitý majetek byl nedávno například pes a nyní například láhev Jim Beam 0,75l, 12 dámských sukní, kávovar Dolce Gusto, sada 13-ti vrtáků a ozdobná taburetka.

Viz dnešní článek, kterak exekutor buzeruje slepce, za něco, co nemohl spáchat.

+3/0
19.2.2017 19:32

V32i30l98é30m 44B33a18r31á96k 4116257369706

Nikdo si za úvěr nemusí kupovat ledvinu, takže si nemá půjčovat a potom bádat, zda jde o lichvu. Existuje ještě jeden § trestního zákona, a to přivedení si úpadku. Pokud někdo činí výdaje nebo zadlužení nad rámec svých příjmů, bude potrestán.....

Proč by se neměl zabavovat alkohol, vybavení domácnosti atd. Jinak živení psa stojí dle statistiků 15T ročně. O ty je logicky ochuzován věřitel.

0/0
21.2.2017 9:45

J82a69r50o25s29l70a94v 64V91a54v62ř98í72n21e26k 8670180383277

Každý slušný stát má limit nastaven, Baráku. Kromě toho nemá exekutory soukromé. To odráží jen ubohost současné legislativy. Pes není věc, tudíž nemůže být zabaven.

+1/0
22.2.2017 8:26

M42i22r45e93k 26T74u69r71e88č58e80k 4693742690142

Typicka ukazka statni, vladni a exekutorske zlovule:

"Pokuty, o nichž zdravotně postižený muž neměl ani tušení, vedly po letech k nařízení exekucí."

http://zpravy.idnes.cz/nevidomy-muz-praha-exekuce-za-jizdu-bez-listku-flf-/domaci.aspx?c=A170208_132013_domaci_pku

+3/0
19.2.2017 12:40

V40i64l32é43m 25B66a29r69á66k 4376547679456

Chcete říci, že 4 mil. exekucí je tohoto druhu? Ale běžte.

0/−1
19.2.2017 14:24

V60i96l14é39m 92B85a19r37á70k 4346557989536

Jen si to představte, že zdědíte podíl na domě po vaší babičce. No, dnes spíš na ruině. Ale s tím kusem ruiny i nějaké ty dluhy po strýci.

Je to nesmysl. Je otázka, jak to vůbec bylo, protože tady jste nějak v rozporu. Pokud se odhodláváte k nějakému kroku, jako je dědictví, měl byste vyhledat právní pomoc (notář je v pozici soudu a nezastupuje žádnou ze stran). Potom byste zjistil dluhy a jejich výši. Zde je odkaz na články popisující tuto problematiku. http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=497223

0/−8
19.2.2017 10:22

B11o32ř74i43v73o92j 34R12e16k85t13o84ř94í11k 7751927748369

Nesmysl je, co tu píšete vy. Drtivá většina občanů totiž netuší, že by se při projednávání dědictví mohli dostat do dluhové pasti. A drtivá většina si nepujde shánět speciálního advokáta na projednání dědictví - nehledě na to, že ani advokát jim nezaručí, že do té pasti nespadnou.

Drtivá většina notářů nepátrá po majetkových poměrech zesnulého a už vůbec po jeho dluzích, to nechávají na situaci, kdy se ozvou věřitelé sami - a v podstatě když dědic přijme dědictví, tak už nemá šanci se z toho vyvléct. To že si může při dědickém řízení sjednat výhradu opět téměř nikdo neví - a notář na to také nikoho neupozorní. Spoléhat se na serióznost a slušnost notáře je naivita vedoucí do pekla, jejich prvním zájmem je zkasírovat pozůstalé za notářský úkon a co nejrychleji vše smést ze stolu.

+8/0
19.2.2017 10:45

V87i30l12é35m 38B60a75r39á81k 4836947129936

Oceňuji, že argumentujete racionálně. Jak píši, notář je soudní komisař a soud vás také nezastupuje v řízení.

Opravdu je i na dědictví si sjednat advokáta a tomu zadat úkol (chci zdědit majetek bez dluhů). Ten má pojistku a když tak by to hradil (zabývám se právě řízením advokacie).

Zjistit dluhy v dědictví moc nejde, protože věřitelé ani exekutoři nemusí o něm vědět a prostě se nepřihlásí. Jde nahlédnout do Centrální evidence exekucí (tam jsou jenom pravomocné), oslovit soud příslušný pro zemřelého, zda tam nejsou exekuční nebo soudní řízení.

Ano, chyba tohoto státu je, že nelze zjistit na jednom místě všechna řízení vedená proti někomu na všech soudech.

0/−2
19.2.2017 11:06

M97i86r26e22k 28P46i91n93k79a74s 7212571897286

Pane Baráku, přečetl jsem odkaz na Váš blog a 3 další. Jsou to obecné řečičky, jak si lidé nemají půjčovat. Tak se zeptám věcně, jak bych měl jednat, pokud mi exekutor zablokuje peníze, když

- o dluhu nevím ( některé firmy upomínky za nedoplatky vzniklé např. při ukončení smlouvy nezasílají a smlouvy jsou psány tak složitě, aby jim právnicky nevzdělaný člověk nerozuměl. Dnes je o hubu již uzavření smlouvy s nějakou telekomunikační společností )

- někdo na něčí osobní údaje ( adresu změní ) vytvoří fiktivní dluh.

Běžící exekuci nelze zastavit a i kdybych měl nějaké peníze na dobrého právníka, jsou na zablokovaném účtu.

K násilnostem při průběhu exekucí již došlo, ale ještě závažnější jsou případy lidí, který tlak při exekuci psychicky neunesou. ( V mém okolí šlo, tuším, i o nezletilé dítě, které neuneslo napětí v rodině. Ale nejsem slídil, takže píši "tuším". Můžete napsat "jeden pán povídal" a jste z morálního obliga :-( )

+3/0
19.2.2017 13:57

V36i17l90é17m 60B77a58r28á20k 4336987969456

První věc je, nevstupovat do vztahu, kterému nerozumím a jde i o reputaci protistrany. Dlužník si musí také spočítat, co a jak dluží, jinak je v pozici malého dítěte, kterému přece rodiče říkají. Nauč se počítat, jinak tě v obchodě ošidí. před podáním žaloby musí věřitel vyzvat (každý má mít adresu na doručení v pořádku). pokud ne, soud mu nepřizná náklady na advokáta.

Fiktivní dluh je fikce. Může se stát všechno (že člověka zabije meteorit), ale spíše někdo nemluví o svých dluzích pravdu.

0/−3
19.2.2017 14:22

T81e96r62e52z28a 21H82a19j86k17o84v63a 5737372444920

Pisete zase nesmysly.

+2/0
20.2.2017 18:37

B49o37ř24i80v70o57j 13R73e91k86t50o25ř48í67k 7151877298499

Ač to zní krutě, docela vám přeji to, co vás potkalo. Ono vám to totiž alespoň otevře oči a od nynějška budete na celou tuto problematiku nahlížet jinak, a hlavně si přestanete myslet, že vás se to netýká, protože žijete poctivě a neděláte žádné dluhy.

Pokud měl váš zůstavitel nějaké dluhy, na které byla vyhlášena exekuce, pak vás ex. nemusí nijak informovat, protože exekuce už probíhá a vy jste se stal přijetím dědictví povinným. Logicky vám proto skočí napřed na účty, pak, obstaví výplatu, následuje mobiliární exekuce a nakonec přijdete o všechny nemovitosti. Na těch už budete mít plomby. Jak z toho ven?.

Předně pokud máte nějaké kreditní karty (předpokládám že ano), okamžitě si na ně přesměrujte výplatu mzdy a všechny další platby, aby jste nezůstal úplně bez prostředků. Kreditní karty exekutor zablokovat nemůže. Tím získáte možnost hradit běžné výdaje domácnosti. Pak se podle výše dluhu snažte vše uhradit - pokud ale dosahuje výše, než váš 12ti měsíční příjem, požádejte o vyhlášení insolvence, a insolvenčnímu správci navrhněte prodej vaší zděděné nemovitosti. Vy ji totiž prodat nebudete moci, protože bude zablokovaná exekutorem. To je jediná schůdná cesta pro vás jak z toho ven.

A ještě jedna rada: neskučte, jak jsou zákony tvrdé a nelidské - tyto zákony byly úmyslně vytvořeny současnou vládnoucí garniturou na to, aby se vám šlo snadno dostat na váš majetek, a o všechno vás připravit. Není to žádná chyba, ale pečlivě a precizně dlouhá léta budovaný systém. A jsou jen dvě možnosti: ta první je vstoupit do politiky a prostřednictvím nějaké strany usilovat o změnu legislativy - a tu druhou už nastínil prezident Miloš Zeman, a budete k ní potřebovat kalašnikov ....

0/−5
19.2.2017 10:16

R55a22d82e21k 68H38o78d44a27ň 9296827321963

Tohle zmiňoval pěkně pan Josef Baxa v tomto článku: https://www.novinky.cz/domaci/318616-rozklad-statu-muze-skoncit-zakonem-o-slunecnim-svitu-rekl-sef-nejvyssiho-spravniho-soudu-baxa.html

Před zákonem z roku 2001 se dlužník vysmál věřiteli, a byl v pohodě. Dnes je to přesně naopak.

+1/0
19.2.2017 9:14

P13e30t83r 26Ř83e70h81á64k 6213480597

Exekuce je prováděna na základě exekučního titulu (např. rozsudek). Nic takového Vám před nařízením exekuce nedorazilo? Tvrzení o exekucích z "čistého nebe" bývají dost často vylhaná.

+1/−5
18.2.2017 23:28
Foto

J77a36n33a 42K92o48z48á78k75o54v87á 87V80o66l25r55á51b90o23v84á 9533194645521

Taky jsem si to myslela, dokud exekutor ne zablokoval účet mě sestřenice. Opravdu ji před nařízením nic nedorazilo. Ta bezmoc je neuvěřitelná.

+7/0
19.2.2017 7:22

V22i27l83é88m 13B57a67r90á11k 4436617899126

Zajímavé, že jde o historky .....známý, příbuzný.... Nikdo o svých dluzích nemluví pravdo, to je základ.

http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=497223

0/−1
19.2.2017 10:23

V55l11a34d80i43s52l31a58v 42B94a45r27w55i35o22l29e35k 5734338278677

váš odkaz na Váš blog jsou jen kecy kolem půjček. Bohužel exekuce nevznikají jen kvůli nezodpovědnosti s půjčkama.

Třeba s dluhem manželky neuděláte nic, pokud vám o něm nic neřekne a rovnou dostanete exekuci bez varování. A pokud chcete informace o dluhu, tak nemáte nárok cokoliv zjistit, protože nejste dlužník, jen manžel.

A není to z oblasti jedna paní povídala

+4/0
20.2.2017 15:06

V79i30l64é89m 71B95a29r96á79k 4336637649496

Ano, je to hrozné, když partner začne sekat dluhy. Znám takový případ a topí se v tom celá rodina. Neřekla kolik a kde a přiznala jen co vyplavalo na povrch v exekuci. To ale není chyba v systému, ale výběru partnera.

Jediný lék je předmanželská smlouva a také rychlý rozvod.

0/−2
20.2.2017 15:51
Foto

J44a21n60a 72K74o21z31á63k84o87v53á 85V12o41l77r80á17b87o66v84á 9873224535601

Tak před exekuci kvůli partnerově dluhu vás neochrání ani předmanželská smlouva, ani rychlý rozvod.

0/0
22.2.2017 16:46

V78i62l59é61m 23B96a64r93á91k 4696727839246

Rychlým rozvodem eliminujete další přibývání dluhu na vaši osobu. Ano, s tou smlouvou to není úplně na 100%, ale lepší než nic advokátovi na vaši obranu nedat.

0/0
22.2.2017 17:41

T23e60r51e55z66a 26H45a75j46k84o93v86a 5297972254750

Prominte ale ja to mam taky v rodine. Exekutorem zablokovan vsechen majetek a konta rodiny s detmi. Nic predtim nedostali. Slo o nezaplacene jizdne v tramvaji pred xxy lety. O tom nemeli tuseni.

+1/0
20.2.2017 18:39

V97i63l56é97m 16B22a94r57á71k 4126717909876

Znovu. Tak neměli v pořádku doručovací adresu.

Proč by je měl někdo litovat?

1) proč si nekoupí jízdenku,

2) když ho chytí, proč nezaplatí na místě,

3) když ne na místě, proč ne v kanceláři Dopravního podniku,

4) proč nezaplatí na základě výzvy věřitele (bez toho nepřiznány náklady naadvokáta),

5) proč nezaplatí když přijde žaloba,

6) proč nezaplatí exekutorovi na výzvu.

Kdo tady porušujepravidla?

0/−1
21.2.2017 9:40

P91e19t70r 15Ř95e92h73á15k 6423410547

To je opravdu velmi nepravděpodobné. Buď jí něco dorazilo a ona si to nepřečetla nebo nebydlí v místě trvalého pobytu a neobtěžuje se přebírat tam poštu nebo "to" dorazilo jejímu manželovi a ten jí o tom neřekl. Nic z toho však není problémem exekutora a provádění exekuce.

0/0
19.2.2017 11:16

V37i24l12é26m 73B66a35r77á66k 4776267709186

Ano, vždy je to složitější a nikdo nemluví o svých dluzích pravdu.

0/−1
19.2.2017 17:44

J37i25n16d48ř55i97c94h 24N73o84v57ý 3925834252245

Oni vám záměrně nic nepošlou, protože kdybyste to zaplatili, tak by exekutor nic nevydělal.

+3/0
19.2.2017 9:05

P12e32t11r 91Ř31e25h52á77k 6963920417

Předně je Vám doručeno rozhodnutí, na jehož základě je následně exekuce nařizována (respektive k jejímuž provedení je exekutor pověřován). Bohužel to mnoho lidí nechává naprosto chladným a potom nastupuje vynucení tohoto rozhodnutí exekutorem. Nic nezákonného ani nemorálního.

0/−3
19.2.2017 11:19

M96i44r45e22k 31T24u92r10e95č68e76k 4673662850432

Rv Pane, kde jste byl poslednich 10 - 15 let ? Případu v iDnes bylo popsano dost.

+1/0
19.2.2017 9:39

V59i23l50é27m 67B80a81r19á63k 4646547259786

Jedna paní povídala, že její sestřenici....

http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=497223

0/−2
19.2.2017 10:24

P86e21t71r 37Ř50e62h66á97k 6783370717

Posledních 15 let jsem se z ČR příliš nehýbal. Informace o provádění exekucí je třeba primárně stavět na textech zákonů a ne na často smyšlených příbězích "postižených" dlužníků.

0/0
19.2.2017 11:23

V36i77l90é25m 27B42a54r42á34k 4446817929646

A také odkazů na můj známý, můj příbuzný...... To má velkou frekventovanost.

0/0
19.2.2017 17:45

J55o74s72e26f 61D36v58o66ř68á77č31e19k 9562154395265

a o tom že exekutoři mají větší práva než policie, za to mužeme poděkovat hloupým poslancům, kteří dali nehorazny pravomoce exekutorské mafii, ta už si ted žádny pravomoce nenecha vzít, tak vydělečnej byznys neopustí, žádnej z exekutoru nebydlí v 3+1 v panelaku a nejezdi fabii, a to nekteří si byly schopni na ty vili a bavoraky vidělat i za 5let ale jsou to chudací, všici je odrbavaji a nikdo jim neplatí

+4/0
18.2.2017 22:39

J33o76s61e44f 23D54v41o12ř90á92č45e31k 9102814535525

krásny, popisovaný případ se stal i mě, krásny bylo když už jsem v utery přes banku se dostal k exekutorovi, tak jsem zjistil že na mě neměl žádny kontakt jiný než že číslo učtu, tak prá jednal, přitom jsem s UPC při sepisovani smlouvy uvaděl obě adresy email i telefonní číslo, tak jsem si v duchu říkal proč nezavolal, proč nedal vědět, prostě exekutora nezajimalo nic, jen kde ted bydlím a kdy si muže přijet pro věci a kdy zaplatím, ono ze zablokovaného učtu se blbě vybíra, a tak mi doporučil že mi sežene někoho kdo mi pujčí nebo at se zeptam v homecredit že ry prej neprojiždej zaznamy exekutoru a pujčí mi :-)

+6/0
18.2.2017 22:36

V39i77l72é94m 87B92a80r26á10k 4236697199226

Hm, a proč jste nezaplatil?

1) přímo firmě,

2) na předžalobní výzvu,

3) po doručení platebního rozkaz,

Vy jste porušil pravidla.

http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=497223

0/−4
19.2.2017 10:26

V93á18c85l49a13v 18Z20e15l41i30n42k29a 2412230703432

Tahle svévole provozovaná členy exekutorské mafie bude pokračovat tak dlouho, dokud nějaký pan exekutor nedostane za vyučenou tak, že bude:

za a) hodně dlouho neschopným výkonu svého povolání - v nejlepším případě,

za b) mrzákem do konce života - v horším případě,

za c) nebude vůbec - v nejhorším případě, a pozůstalí mu budou moci za nakradené peníze akorát tak vypravit honosný pohřeb.

Nasilí sice je to horší řešení, ale obávám se, že pro řadu lidí se bude jevit jako jediné možné, protože na boj proti soudy a policií krytému exekutorovi neuvidí žádnou jinou možnost. Je jen otázkou času, než nějaký takovýto státem posvěcený vyděrač škrtne někde o pomyslnou roznětku.

+5/−2
18.2.2017 18:41

V22i44l67é95m 76B65a27r36á66k 4316447829796

Dlužil jste a přišel exekutor? Proč jste nezaplatil místo tohoto vyhrožování?

http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=497223

0/−3
19.2.2017 10:28

V27á22c41l70a91v 78Z97e37l45i60n77k44a 2412340463512

Nedlužil a nevyhrožoval. Jen nastiňuji možné neveselé konce až někdo tuhle svévoli nevydrží a dostane se do stavu, že mu bude vše u zadele. Protože pak bude panu exekutorovi jeho status veřejného činitele platný jak ponorka na horách.

A ty vaše teoretické řeči? Nenechte se vysmát. Měnil jste někdy trvalé bydliště a zažil tu neuvěřitelnou neschopnost v některých případech i státních institucí si zanést novou adresu do systému tak, aby vám zase po čase něco nepřišlo na starou adresu? Já ano a stačilo mi to k tomu, abych přestal šmahem obviňovat ze lži lidi, co tvrdí, že o dluhu vzniklém kolikrát i z banálního nedoplatku nevěděli, dokud nenastala exekuce.

+2/0
19.2.2017 23:53

V61i67l61é66m 55B66a11r34á50k 4266267529676

Bydliště je registrech obyvatel a celá státní správa z nich čerpá. Můžete si udělat dosílku nebo datovou schránku. Pokud nejde zapsat nová adresa, do registru jde dát doručovací adresu.

0/0
20.2.2017 9:06

P22a45v86e75l 32P61o13n29e87c 6694309902450

Souhlasím s vámi, že uvedený postup je nemorální, dehonestující a porušuje presumpci neviny. Hlavní díl zodpovědnosti nese poslanecká sněmovna, která v roce 2001 špatný exekučního zákon přijala (http://blisty.cz/art/66241.html). Další novelizace odstranily jen některé křivdy, výsledek je však stále na ostudu.

+11/0
18.2.2017 12:47

V84i98l17é27m 42B33a92r89á24k 4686767309226

Původnímzáměrem zavedení exekuce (soudních exekutorů v roce 2001) nebyl jen přenos kompetencí z ne přílišefektivního výkonu rozhodní soudy na soudní exekutory, ale tento krok byldoprovázen i předpokladem zavedení podnikatelského ducha,[1] jako je vstřícný a osobní přístup k účastníkům řízeníjako ke klientům, rychlost a efektivnost při hledání optimálních řešení anaopak vymizení negativních rysů tehdejšího soudnictví jako pomalost,alibismus, přepjatý formalismus, arogantnost a snaha vyhnout se rozhodnutí.[2]

Analýza

Exekučního řízení s akcentem na problematiku teritoriality

Legislativní odbor 24. 8. 2014 [1] VESELÝ, Jan,RAKOVSKÝ, Adam, HLADKÝ, Jan. Druhé úvahy nad exekučním řádem. Právní Praxe, 2001, č. 8, s. 581-585 [2] Srov. KORBEL, František. Zájem o exekutory a novela exekučního řáduza vlády JUDr. Jiřího Pospíšila. KomorníListy, 2009, roč. I, č. 0, s. 20

0/0
19.2.2017 17:49

P70a55v39e45l 51P62o80n84e76c 6474429562650

Je těžko omluvitelné, když lidé ve finanční tísni platí navíc i předražené odměny exekutorům: například vymáhání běžné pokuty od revizora vychází 4x dráž, než v sousedním Německu, takový byl stav v roce 2013: https://goo.gl/xTqf39

+1/0
20.2.2017 18:43

V11i83l48é42m 78B91a45r63á31k 4266357429976

Dnes je situace jiná a odměna je 400 Kč. Není to správné, protože proč se zlevňuje porušování smluv?

1) proč si nekoupí jízdenku,

2) když ho chytí, proč nezaplatí na místě,

3) když ne na místě, proč ne na DP,

4) proč nezaplatí na základě výzvy věřitele (bez toho nepřiznány náklady naadvokáta),

5) proč nezaplatí když přijde žaloba,

6) proč nezaplatí exekutorovi na výzvu.

Kdo tady porušujepravidla? A že nemá v pořádku adresu pro doručování? To je odpovědnost každého.

0/0
21.2.2017 9:50

P83a28v74e32l 30P28o97n11e48c 6414739572330

Exekuce přece není trest a člověka by neměla dehonestovat. Autor tohoto blogu provděpodobně neporušil žádný z uvedený bodů a přesto lze označit jednání exekutora označit za šikanu - i když podle práva.

+2/0
21.2.2017 10:43

V78i38l63é98m 32B69a84r84á67k 4906157759356

Článek obsahuje rozpory. Bez znalosti spisu těžko se vyjadřovat. V každém případě měl mít právní pomoc.

0/−1
21.2.2017 15:26

J97a37n 75A16l34e23x20e18j 63Z95a66t11y24k21o 7383671102442

Za toto vše můžeme poděkovat ČSSD a KDU-ČSL, kteří exekutorský zákon navrhli a prosadili (měli v tom prsty i komouši).

+12/0
18.2.2017 12:26

M17i68r30e67k 66P35i66n26k13a72s 7222971597836

A nezapomínejme na US-DEU, myslím že hlavně ona zákon připravovala.

+4/0
18.2.2017 12:57

K26a54r91e10l 72N72o34v48o44t23n70ý 6735667420300

Taky na Pospíšila.

+1/0
18.2.2017 13:48

F54r73a56n10t89i69š67e66k 76S69o19b80o66t96k17a 1447513974160

Prosím autora, aby uvedl časové souvislosti a podrobnosti!! Kdy strýček zemřel a, jak dlouho potom věděli, že budou dědit? Požadali o soupis pozůstalostí anebo jen radovali z budoucích zisků? Atd. Ale poctivě, prosím!

+4/−2
18.2.2017 12:06

M26i96r65e45k 66P36i71n81k29a85s 7542941607986

Pokud chápu text, tak zemřela babička. A na jejím domku byl zřejmě strýcův podíl - jestli strýc zemřel, zdejchnul se nebo je spoludědicem z textu nepoznáme.

+2/0
18.2.2017 13:22

P82a81v27e48l 50M59a92t56a86s 1351335130627

O důvod víc to upřesnit!

+1/0
18.2.2017 17:55

V52l80a46d15i36m32í68r 36K13o57m18á21r42e63k 5965840464898

Mám s exekutorem podobnou zkušennost. Pro údajný dluh 4.500,- Kč mi (zatím) na 4 roky zablokoval majetek více než 800x větší (bez výstrahy) a sám chce více než 70,- tis za jeho vlastní náklady na exekuci. Žiju roky na hranici bídy. Dokud nevezmeme TVRDĚ právo do vlastních rukou, budeme stále za blbce ! Dokud se jim to bude vyplácet, budou dále jednat jako hyeny. Jedině tvrdší medicína proti nim - než je ta jejich - by snad mohla pomoci...

+11/0
18.2.2017 12:01



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.